موسس هنرستان غیر دولتی تربیت بدنی فرااندیشان گفت :

در سال 1392 این هنرستان تاسیس و رسما از اول مهرماه همان سال شروع به فعالیت کرد ، این هنرستان علاوه بر آموزش علاقمندان به رشته تربیت بدنی در سال جاری حامی تیم فوتبال دانش آموزی نیز می باشد و متولی اعزام آن به رقابتهای کشوری است ، با توجه به اهداف این هنرستان در زمینه ارائه خدمات ورزشی به دانش آموزان طی جلسات متعددی قرار شد تا در بخش فوتبال و فوتسال فعالیتهای مشترکی زیر نظر مدیریت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان فارس انجام شود ، این فعالیتها شاامل استعداد یابی ، برگزاری لیگ فوتبال دانش آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی ، آموزش مربیان و.. می باشد که متن تفاهم نامه مذکور تهیه و تقدیم معاونت ورزش و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس شده است و در صورت تائیید نهایی طی برنامه ای منظم این فعالیتها از اول مهرماه انجام خواهد شد .

او افزود :

هرچند فعالیتها در بخش دانش آموزی منافع مادی برای این هنرستان ندارد اما می تواند در رشته فوتبال که یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی است بازیکنان مورد نیاز باشگاههای استان را تامین و از هجرت زود رس آنها به استانهای مجاور جلوگیری نماید . همه ما می دانیم که ورزش هرفرد از دوران تحصیل او شروع می شود از نونهالی گرفته تا سنین بالا بنابراین اهمیت این موضوع آنقدر هست که برای آن برنامه داشت که البته در این برهه از زمان با توجه به دیدگاه مثبت مدیر کل محترم جناب آقای آذری و معاونین ایشان امکان وجود چنین مشارکتهایی وجود دارد .

کامیاب در خصوص آمادگی تیم فوتبال دانش آموزی استان گفت :

این تیم بیش از 40 روز است که تمرینات پیوسته ای زیر نظر جلیل دورام مربی سرشناس فوتبال کشور را دارد و به مرحله آمادگی رسیده است ، همچنین مربیان جوان و نام آشنای استان فارس همانند اسمعیل زارع و صفر صفرزاده او را در این امر همراهی می نمایند . فکر می کنم تیم قوی و منسجمی را به مسابقات اعزام می کنیم که می توانند در این رقابتها جایگاه قابل قبولی را کسب نمایند برای آنها آرزوی موفقیت می کنم و از کلیه باشگاههای استان که با حضور بازیکنان خود در تمرینات این تیم موافقت کردند و همچنین کلیه کسانی که در طول این مدت مارا یاری کرده اند خصوصا مدیران مجموعه ورزشی شهید حمزه شیراز آقیان محمودیوسفی و محمد حسن پورتقی تشکر و قدردانی می نمایم .

همانطور که همیشه هم گفته ام رسانه های ورزشی نقش تعیین کننده ای در موفقیت ورزش استان دارند که لازم می دانم از آنها تشکر و قدردانی نمایم